  • Data: 2009-12-13 08:13:57
    Temat: Re: DC / Amex a EMV :)
    Od: Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 01:28, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:
    > Witam
    >
    > Luźniejszy temat do dyskusji- może ktoś wie jak ww. organizacji
    > zapatrują się na wymóg istnienia chipa na kartach (czy to jest wymóg
    > ustalony przez Visę/MC czy jakiś bardziej ogólny- co oznacza skrót EMV
    > to wiem, ale jednak co i rusz się słyszy, że _wszystkie_ karty mają mieć
    > chip)? A jeśli chip, to czy paranoiczna konfiguracja z blokadą tak
    > lubianych w tych kartach transakcji offline? Chip & PIN czy chip & sign?
    >
    > A może w ogóle oleją temat, tylko, że z czasem może to oznaczać
    > zmniejszenie funkcjonalności...

    7 sekud i mamy coś takiego :
    EMV (Europay, MasterCard, Visa) - jest to specyfikacja dotycząca
    techniczna kart mikroprocesorowych, która powstała dzięki porozumieniu
    organizacji płatniczych. Specyfikacja ta ujednolica wymagania tych
    organizacji odnośnie kart mikroprocesorowych.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus