  • Data: 2003-12-13 16:43:32
    Temat: Re: DD - lider
    Od: "blad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK"
    (...) > musi pa­miętać o comiesięcznym regulowa­niu rachunków. Raz
    złożona
    > dyspo­zycja gwarantuje, do odwołania, ich bezterminowe opłacanie.

    zebys sie nie zdziwił jak dostaniesz z TPSA wezwanie do zaplaty
    - mi bank przez 3 miesiace kolejne odrzucal DD na 2 telefony
    i nic mi o tym nie powiedzial, a ja zgodnie z reklama zapomnialem o
    platnosciach.

    Zachcialo im sie wprowadzic kontrole zgodnosci nazwy wlasciciela
    rachunku
    z nazwa dluznika wpisana przez TPSA a TPSA nie umie wpisać tego o co
    ich proszę
    tylko wpisuje nazwę ze swojej umowy. A do tego dochodzą polskie litery,
    przez kazdego
    traktowane jak sie mu podoba. I CO MI Z TAKICH GWARANCJI ??
    *** blad ***