  • Data: 2002-04-11 17:18:22
    Temat: Re: DEBET W KONCIE OSOBISTYM-gdzie polecacie?
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bank. :)
    > http://www.pekao.com.pl

    To byl Bank
    teraz to jest Uni Burdello Italiano

    bankomaty czesto nie dzialaja
    w jednym z oddzialow za kasjerke robi byla prostytutka (owszme ladna jeszcze)
    ludzie na wyciagach dostaja cudne informacje
    a w Oddziale obok mnie co rusz jakies 'korekty zapisow' na rachunkach
    (bo to nowy,maly oddzial)
    poza tym z historii pamietam ze to jest bank ktory ZAWSZE pierwszy obnizal %
    depozytow...

    dla mnie to nie bank - instytucja finansowa jakas ale juz nie bank
    (chyba ze dla kolesi)