    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DG a prywatne konto
    Date: Fri, 26 Sep 2008 00:40:29 +0200

    m...@N...gazeta.pl gbgg9v$no9$...@i...gazeta.pl

    > Jakie konsekwencje ze strony banku grożą mi za używanie konta niezgodnie z
    > przeznaczeniem ?

    Nawet nie myśl o takich przekrętach!!! Kara w razie wykrycia
    jest straszliwa -- na przykład w Multi podadzą Ci zimną kawę!!!

    > Czy w rzeczywistości ktoś się tym przejmuje ?

    Tak -- w rzeczywistości wirtualnej... ;)

    > Kilka kont zakładam, coby pieniądze za towar szybko wpływały do mnie,

    I co? Nie wolno im wpływać na wody prywatne/terytorialne? ;)
    Muszą pozostawać na wodach exterytorialnych? :)

    > kombinuje z kontami osobistymi, coby opłaty bankowe za prowadzenie firmowych
    > nie zjadły zysku ;)

    Jakie opłaty? Masz na myśli dojazdy do banku? ;)
    A może rozmowy telefoniczne?

    Przelewy do ZUS i US z biznesowego w mBanku.
    Inne przelewy z prywatnych kont. Uwaga: przelew z biznesowego
    w mBanku na prywatne kosztuje złotówkę, więc na biznesowe nie
    należy wpłacać zbyt wiele -- po co mają leżeć bez promili. :)

    W WBK można mieć dowolnie dużo kont oszczędzających, które oszczędnie
    gospodarują belkami... ;) W mBanku można mieć 4. W Eurobanku tylko
    jedno, ale za to na 6.06% i w Polbanku też jedno na 6% -- niestety
    w zasadzie tylko w marmurze, czy raczej w glazurze i terakocie... ;)

    Raczej unikaj banków, które tutaj (na tej grupie) nie są wymieniane jako
    popularne, choćby na pierwszy rzut oka wydawały się całkiem niezłe.
    Pozostań przy tych wypróbowanych. Po co powtarzać cudze błędy? :)

    I zanim podejmiesz ryzykowną decyzje typu wzięcie kredytu -- podziel
    się tutaj swoimi pomysłami. :) Być może dzięki takiej postawie Twoje
    życie nie straci swych blasków...

    -=-

    Wracając do tych represji -- IMO należy poprosić o kawę gorącą.
    Nawet jeśli chcesz akurat wypić zimną -- poproś o pełnowartościowy
    kubek (czyli o gorącą) aby nie rozwydrzać Multibankierów. Ostatnio
    wiszę mi 3.5 złotych... Razem mi zabrali 8.5 złotych w ciągu paru
    lat ,,współpracy''...

    -=-

    Do US trzeba podawać numery kont prywatnych?

    -=-

    No i nie zapomnij o tym, że w WBK można sobie pożyczyć trochę
    ,,do pierwszego'' za symboliczną opłatą (3 zł) -- z karty kredytowej. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'