  • Data: 2002-11-28 11:45:48
    Temat: Re: DG i PZ - zawieszenie (Idea)
    Od: n...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

    to nie jest forum ekspertckie wiec kazdy moze pisac co mu slina na jezyk
    ale jesli nie wiem tylko mi sie wydaje to grzecznie byloby nie wyskakiwac ze
    swistakiem

    > Noż Ci tłumaczę, że istnieje :-) Sam mam zawieszoną jedną działalność. Skąd
    > czerpiesz swoje informacje?
    > Zawieszenie działalności w US skutkuje brakiem konieczności wysyłania
    > deklaracji co miesiąc, prowadzenia wpisów do ksiąg za ten okres itp.
    > Ale co ciekawe na początku każdego roku trzeba poinformować US w jakiej
    > formie prowadzi się działalność i gdzie znajdują się księgi :-)

    deklaracji nie wysylasz dlatego, ze nie majac obrotow nie masz takiego
    obowiazku a nie dlatego, ze 'zawiesiles' dzialalnosc
    gdybys 'zawieszenia' dokonal w trakcie roku, juz po zlozeniu jakiejs
    deklaracji, to do konca roku musialbys skladac kolejne
    i dla jasnosci taki stan obowiazuje od roku, wczesniej urzedy 'zwyczajowo'
    dopuszczaly 'zawieszenie' (jest nawet taka rubryka w NIP1 - salkowicie bez
    podstawy prawnej :)
    widzisz roznice?