  • Data: 2023-09-16 15:43:57
    Temat: Re: DKK obsługa kasowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 16 września 2023 o 08:59:38 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Jeszcze nie mam, ale planuję większy zakup od duńczyka. Ten się boi AML
    > i chce przelewem.
    > Ale DKK w kantorze dużo tańsza niż IKA czy Revolut i parę groszy ;)
    > taniej zakup by wyszedł, gdyby te DKK upchnąć jakoś do banku.

    Hmm, sobota, więc kursy niemiarodajne,
    ale czy rzeczywiście w IKA tak fatalny kurs DKK?
    Jeszcze się okaże, że kupisz taniej niż skup w IKA ;>
    I/lub że to pocięte gazety.

    Co do przelewu to trzeba jeszcze doliczyć koszt opcji OUR.
    Może Duńczyk zgodzi się na euro, przelew SEPA będzie za darmo,
    a jak mu dopłacisz pół kosztu OUR to będzie miał
    na pokrycie różnicy kursowej i obaj będziecie do przodu.