    From: "Marcin" <v...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Date: Tue, 7 Apr 2009 21:20:58 +0200

    Użytkownik "abv" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:grfgvr$8sj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Pewnie gdybym napisal bezposrednio odpowiedzi bym nie dostal.
    > Udzielasz sie na grupie wiec dlaczego masz mi nie odpowiedziec....
    >
    > Prowadzisz strone na ktorej mamy systemy transakcyjne,
    > tak jak myslalem po wybraniu ktoregokolwiek wyskoczy 'warning'
    > tak tez sie stalo:
    > Jeśli mimo zalogowania nadal widzisz ten tekst, to znaczy, że wybrana
    > przez
    > Ciebie treść wymaga opłacenia abonamentu.
    >
    > Moje pytanie brzmi - jesli Twoje systemy sa dochodowe -
    > nie neguje ze tak nie moze byc - to dlaczego 'dorabiasz'
> [...]

    A ja mam pytanie czy sprzedaz sygnalow gieldowych w Polsce jest legalna?

    Z tego co wiem jest to doradztwo inwestycyjne, i jest wiele obostrzen aby
    taka firma mogla istniec,
    np zatrudnienie doradcy inwestycyjnego.

    Serwis stopzwrotu.pl w regulaminie podaje, ze sygnaly nie
    stanowia rekomendacji, itd.
    Pomijajac juz fakt, ze taki zapis nie ma zadnej mocy z punktu prawnego,
    zastanawiam sie czy rzeczywiscie sprzedaz sygnalow, za pomoca ktorych
    klienci zarabiaja pieniadze na gieldzie,
    ma wylacznie charakter edukacyjny i nie jest doradztwem?
    Idac dalej moznaby zalozyc fundusz i powiedziec ze ma charakter edukacyjny?
    Czy moze jest tak, ze odpowiednie sluzby toleruja takie wykrety, tylko
    dlatego, ze firmy sa male?

    Pozdrawiam
    Marcin