eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDO PANA tensor1 piszacego z konta tensor1@poczta.onet.pl › Re: DO PANA tensor1 piszacego z konta tensor1@poczta.onet.pl
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DO PANA tensor1 piszacego z konta t...@p...onet.pl
    Date: Mon, 23 Feb 2004 14:23:25 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Pawel <l...@o...pl> wrote:
    > Drogi panie z calym szacunkiem dla pana odpowiadam na pana post
    > odnosnie Commerzbanku:
    > Nie jest zadna nowoscia ze BRE Bank tak jak i jego spolka matka
    > Commerzbank sa w nieciekawej sytuacji finansowej.

    ok

    Straty notuja od
    > dluzszego czasu a widoki na przyszlosc nie sa najlepsze. Na jesieni

    Bzdura jaki malo.
    Commerzbank zanotowal drugi raz pod rzad. Jesli to jest dluzszy czas w ponad
    100 letniej historii banku, to...

    > 2002 chodzila plotka we frankfurckich centrach finansowych ze Commerz
    > mial oglosic upadlosc. Pana rewelacje odnosnie stratu Commerzbanku sa
    > jedynie oficjalnym potwierdzeniem tego co tam naprawde sie dzieje, a

    Chodzila plotka o upadku 3go co do wielkosci niemieckiego banku. Dobre
    sobie. Jakies potwierdzenie tego? Bo nie musze pisac, co ja o tym sadze?

    > dzialo sie wiele. Milionowe inwestcje w spolki internetowe (krach
    > 2001) spolki matki a takze spolek corek mn BRE (szeptel , optimus)
    > doprowadzily do takiej a nie innej sytuacji. grupa ratuje sie jak
    > moze a mn dowodem na to jest wprowadzenie oplat przez mBank HAHAHA

    Prosze sprawdzic _tegoroczne_ wyniki BRE. Maly, bo maly, ale zysk jest. A
    zapowiada sie lepiej, czyli?

    > Zadnych rewelacji pan tu nieprzedstawil a jedynie przywolal pan
    > czyste wyniki finansowe ktore zawsze sa na koncu bowiem przyznaje je
    > sam zainteresowany w oficjalny sposob.

    Panie Pawle. Prosze sie przyzna,c ze jest pan sfrustrowanym klientem mBanku,
    ktory nie moze darowac wprowadzenia oplaty za przelewy... Zrozumiemy.