eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDO PANA tensor1 piszacego z konta tensor1@poczta.onet.pl › Re: DO PANA tensor1 piszacego z konta tensor1@poczta.onet.pl
    From: "WD" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DO PANA tensor1 piszacego z konta t...@p...onet.pl
    Date: Mon, 23 Feb 2004 23:22:22 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@pi196.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Dalej jednak z niecierpilwoscia bede oczekiwal na polemike, ktora bedzie sie
    > opierala na _faktach_.

    Michał, daj sobie spokój ;) To będzie kolejna dyskusja typu: ja wiem lepiej, bo
    tak, a jeśli fakty przemawiaja przeciwko, to tym gorzej dla faktów. Takich
    "ekspertów" i "niespełnionych prezesów" ostatnio jakiś wysyp ;)

    > Moim zdaniem mail zaczynajacy watek nalezy do nurtu postow pisanych przez
    > usnetowych Trolli.

    Ano właśnie !

    > Tak samo pisalem w przypadku Kredyt Banku, tak samo bede
    > pisal w przypadku Commerzbanku czy BRE.

    Za chwile pkobp będzie wydawać potężne kwoty na system, to znowu będą pisać że
    upada ;)

    > O ile jeszcze pisanie o nieciekawej sytuacji finansowej, czy pisaniu o
    > stratach i widokach na przyszlosc, to pisanie przy tym o upadku Commerzbanku
    > jest moim zdaniem bzdura i z pewnoscia beda tak pisal dalej.

    To nie jest zwykła bzdura, to jest bzdura do kwadratu !!! Podobne problemy maja
    inne banki niemieckie, żeby nie powiedzieć cały sektor. To specyficzny rynek,
    gdzie banki mają mały udział w rynku. DB władował sporą kasę w detal, który
    niezbyt się udał. I co też upadnie ? ;) Już teraz się mówi o potencjalnych
    fuzjach z udziałem DB, HVB i Commerzbanku a także holenderkiego
    ING. To że maja kiepskie wyniki nie jest taka sensacją w kontekście porządków w
    grupie i koniecznej konsolidacji.

    > Jednak caly czas jestem otwarty na argumenty. Byc moze mam za mala
    > wyobraznie, zeby zgodzic sie z teza, ze dni Commerzbanku i BRE sa policzone.
    > nie wyklaczam tego.

    A ja myśle, że są policzone... ;) Commerz i BRE zniknie z rynku... tyle że
    funkcjonować będzie pod inną marką ;P
    Ps. Mnie osobiście -jak wiesz- najbardziej by się podobało BRE w grupie DB ;)

    > P.S. ciekawe na jak dlugo wytrzymam ;P

    ;-))

    --
    Witek