eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDWA LATA W PLECY czyli o tym jak PKO BP leci sobie w kulki (albo współczuję klientom...)Re: DWA LATA W PLECY czyli o tym jak PKO BP leci sobie w kulki (albo współczuję klientom...)
    From: o...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DWA LATA W PLECY czyli o tym jak PKO BP leci sobie w kulki (albo
    współczuję klientom...)
    Date: 4 Sep 2002 20:28:18 +0200

    > od

    > No i ???
    > Przeciez byla denominacja, moze nie?

    > nie

    > jest
    >
    > Masz jakies klopoty z czytaniem?
    > Pieczatka o tresci "Denominacja" ma takie znaczenie wedlug ciebie.

    Kolega jest wobec mnie agresywny a wydaje sie ze niewystarczajaco sie wczytal w
    to co napisalem.

    jezeli jestrok 93 i mamy kwote x pln

    to na rok 95 powinna to byc kwota x pln plus odsetki

    skoro Pani przystawia pieczątke denominacja nie zauwazajac uplywu dwoch lat, a
    zapytana o to - uwaza ze nie ma przeciez sprawy i sie czepiam

    to mam tym wieksze prawo przypuszczac, ze druga Pani jednak nie skoryguje bledu
    tej pierwszej Pani, bo tam nikt nad nia stac nie bedzie.

    wiec jestem rabniety na odsetki.

    poniewaz kwota niewielka, problem niewielki

    a poniewaz jestem sprawiedliwy chce to sprawdzic. i pytam fachowcow JAK.

    Jest tez problem ZASAD i WSPOLCZUCIA innym klientom banku.

    > Poszedles do banku, czy do lombardu?
    > Nalicza ci dobrze tak jak wszystkim.

    Jezeli Kolega uwaza ze tak jak powyzej to dobrze to wspolczuje ...
    Jezeli wszystkim tak naliczaja to moje pytania sa jeszcze bardziej uzasadnione

    > W koncu premie gwarancyjna wyplacaja nie ze swoich srodkow...;-)

    Tu widac, ze Kolega mnie nie zrozumial. Od kiedy ksiazeczka oszczednosciowa PKO
    (taka zielono niebieska) daje prawo do premii???

    > fundują
    >
    > Nienormalne to sa twoje chore urojenia i wieczne podniecenie.
    > Ale nie przejmuj sie - z tego sie wyrasta ;-)

    Tu wlasnie Kolega stara sie byc niegrzecznym i mnie wyprowadzic.

    Ale to sie nie udalo. Odpisuje merytorycznie.

    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    Pozdrawiam rowniez i proponuje maly relaksik zanim Kolega drugi raz rownie
    trafnie skomentuje moje wypociny

    omfumu
    co sie go nie udalo