  • Data: 2010-10-30 12:20:12
    Temat: Re: Dana wartość Param dla danego indeksu.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Che,che kolego Walter myślisz że gdybym wysłał tą wiadomość z innego IP i
    > innego konta ze zmienioną nazwą dostałbym odpowiedź ?.
    > Niestety szczerze w to wątpie.

    Jakby się tak zastanowić to nieotrzymanie odpowiedzi na nurtujące mnie
    pytania od kolegów Totus-a, Vipera, XXL-a - stanowi dla mnie samą
    przyjemność :).

    P.S. Nie gniewaj się kolego Walter na mnie za polityczne posty. Wysyłam je
    po to aby przedewszytskim SOBIE zrobic dobrze (w ogólnym tego słowa
    znaczeniu). Uważam że ktoś robi mnie za wała jak deficyt budżetowy skacze z
    30 mld do 100 mld rocznie wciągu dwóch lat (pomimo tego że podobno kryzysu u
    nas nie ma), wnerwia mnie to jak Donek z Kaczorami od 2005 roku podwaja
    ilosc pieniądza w obiegu a Totus mówi że wszystko jest Cool i nie ma to
    żadnego wpływu na infalcję, wnerwia mnie jak ktoś obowiązkowo każe mi się
    ubezpieczac w OFE, które to polega głównie na kupowaniu obligacji skarbu
    państwa które samemu można sobie kupić za darmo na poczcie.

    Wysyłam więc do w/w jegomości uważających nieudacznika Jerzego Buzka, który
    swego czasu dzięki swoim "wielkopomnym reformom" (polegającym na poupychaniu
    swoich partyjnych towarzyszy na świeżo stworzonych unijnych i
    smorządowo/NFZ-owskich stołkach) nieomal doprowadził stan finansów
    publicznych na skraj bankructwa) za politycznego idola:

    65 proc. Polaków ufa Buzkowi. Tuż za nim są prezydent i premier
    http://www.polskatimes.pl/tag/zaufanie-jerzy-buzek.h
    tml?cookie=1

    Uważam (podobnie jak Korwin Mikke i Stanisław Michalkiewicz od 1989 roku),
    że w/w "Unijno/Samorządowo/NFZ-owski partyjne stołki" należałoby dla naszego
    wspólnego dobra w trybie natychmiastowym polikwidować wywalając to całe
    pookrągłostołowe towarzystwo z partyjnych poasdek na zbity pysk, lecz na
    drodze temu stoi Totus z 65%-tami Polaków....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/