    From: Hubert <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dane FW20 - scalone serie
    Date: Wed, 26 Aug 2009 13:17:31 +0200

    Dombrek wrote:
    > Użytkownik "Hubert" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Spróbuj złożyć takie coś z kilku serii w Excelu. Technicznie banalna rzecz.

    Najwyraźniej tak będę musiał zrobić. Tyle, że raczej innym narzędziem, w
    którym czuję się lepiej.

    > Gorzej z dopasowaniem dnia rolowania i uwzględnieniem przeskoków. Moim
    > zdaniem korygowanie FW20 do testów jest błędem, bo właśnie przechodzenie na
    > nową serię jest specyficznym procesem i dokonywanym zawsze po realnych
    > cenach.

    OK. Może będę musiał się chwilę zastanowić nad korygowaniem i zmianą
    serii, ale ogólnie chodzi o uproszczenie wczesnego etapu pracy nad
    systemem. Potem oczywiście można dokładniej testować na każdej serii
    oddzielnie.