eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDane odbiorcy nieistotne - oto (spodziewany) rezultat.Re: Dane odbiorcy nieistotne - oto (spodziewany) rezultat.
  • Data: 2004-09-04 13:41:51
    Temat: Re: Dane odbiorcy nieistotne - oto (spodziewany) rezultat.
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-04 12:42, kiedy Paweł napisał(a) co
    następuje:
    > ps. ostatnio w multibanku byłem świadkiem sytuacji gdy człowiek chciał
    > wpłacić pieniadze na konto znajomej - znał tylko jej imię i nazwisko (z
    > rozmowy wynikało że pani ta jest na wczasach i przypomniała sobie iż braknie
    > jej środków na koncie na spłatę karty)
    > pani z multibanku miło ale stanowczo odmówiła przyjęcia wpłaty tłumacząc że
    > musi być numer konta - samo imie nazwisko klienta banku nie wystarczą by
    > wykonac wpłatę
    >
    Nie zawsze jest tak pięknie. Wczoraj wpłacałem w rzeczonym Multi
    pieniądze na własne konto. Zadano mi trzy pytania: 1. Jak się nazywam;
    2. Gdzie mieszkam; 3. Czy to jest Aquarius. A czy to moje konto, to
    sobie mogłem sprawdzić na wydruku.
    Jak raz była kolejka, więc się nie awanturowałem, ale nie bardzo mi się
    to spodobało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1