  • Data: 2006-08-03 05:35:11
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: " Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Myślę, że (jak to było prawopodobnie i w moim przypadku) skorzystał z
    > kalkulatora zdolności kredytowej na stronie banku, podał numer dowodu
    > osobistego (w multibanku jest/było wymagane podanie prawdziwych danych),
    > i w systemie "się zostało"

    Stawiam jednak na odsprzedanie danych, bo do czasu wymiany DO kredyty nie
    interesowaly mnie w ogole i nawet nie probowalem dowiadywac sie jak mozna
    takowy uzyskac, i w tym banku moja noga nie stanela. W przypadku gdy nie jest
    to bezwzględnie konieczne do dajmy na to zlozenia wniosku kredytowego, unikam
    podawania swoich danych, a juz na pewno numerow dokumentow - zwracam uwage na
    to co wpisuje, wiec ten bank nie mial moich danych pozyskanych droga
    wypelnienia jakiegos formularza, a juz na pewno nie numer dokumentu tozsamosci.

    Generalnie sprawa zaczyna przybierac forme czysto uniwersyteckiej dyskusji i
    dalsze roztrzasanie nie ma sensu. Zastanawiam sie tylko czy da sie z banku
    uzyskac informacje nt. kiedy i jaka droga bank pozyskal moje dane.

    Pozdrawiam,

    CDD