  • Data: 2007-08-17 08:26:51
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    >>> http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/dyn_zlecenia_stale

    > A gdzie jest napisane, że to tylko za energię? To działa z każdym
    > wierzycielem, który zechce wysyłać faktury do banku

    > Stała, od wielu, wielu lat, usługa.

    Ale opis usługi to faktycznie jest debilny. Po przeczytaniu też uznałem,
    że tylko ZEK SA

    Poza tym "Wystarczy, że firma wobec której masz zobowiązania podpisała z
    naszym Bankiem umowę."
    Czy aby na pewno w ten sam sposób działają te "zlecenia stałe" w innych
    bankach (chociaż PeKaO)? Czyli podpisywanie umów przez wierzyciela z
    każdym bankiem osobno? Toż to masakra.