eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDarmowe kontoRe: Darmowe konto
  • Data: 2006-02-05 16:53:48
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: "Marek" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zdecydowałem się na Inteligo. Jak dla mnie na ten moment mają najlepsze
    warunki - 0,99zł za kartę i mogę wyjmować pieniądze z bankomatów PKO, których
    jest najwięcej.

    Śmiać mi się tylko chce z jednej sytuacji. Złożyłem dzisiaj wniosek przez
    internet o otwarcie konta i zupełnie, ale to kompletnie o nim zapomniałem.
    Miałem coś ważnego na głowie, poza tym myślałem, że w niedzielę nie oddzwonią.
    Po paru godzinach jednak oddzwonił do mnie facet i pyta się mnie czy nazywam
    się tak i tak, a ja się pytam kto pyta. Nic to, nieugięcie dopytuje się o to
    samo czy rozmawia z tą i tą osobą, to ja jeszcze raz się go pytam z kim
    rozmawiam. Na końcu powiedział "to w takim razie do widzenia", a ja jakby
    nigdy nic też "do widzenia".

    I teraz pytanie: Czy nie powinno być tak, że pracownik banku NAJPIER mówi, iż
    dzwoni z tego i tego banku, a następnie ciągnie dalszą rozmowę? Dlaczego mam
    mu potwierdzać, że nazywam się tak i tak i w tej właśnie chwili akurat jestem
    w domu, jeżeli nie wiem kim on tak właściwie jest i do tego dzwoni z
    zastrzeżonego numeru telefonu (przynajmniej nie wyświetla się na telefonie)?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1