  • Data: 2009-07-04 10:55:22
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-04, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Co to znaczy? Nawet banki nie akceptuja takich wydrukow, a co dopiero mowic
    > o innych. Jak bedziesz chcial np. dostac w Mille karte na podstawie wyciagow
    > i nie bedziesz mial ich na oryginalnym papierze to bedziesz musial sie
    > zalogowac na komputerze pacownika banku do swojego banku i przy nim
    > wydrukowac historie/wyciag.

    No i? Według prawa dokument jest ważny. W sądzie takoż.

    > Wyobrazasz sobie cos takiego dla jakiegos UPC albo Sygmy, ktorej
    > nie wystarczaja nawet 'normalne' potwierdzenia na papierze firmowym?

    Tak. Nawet kurcze skarbówka nie ma problemów (dziwni są, nie?),
    a parę kontroli już miałem. To że niektórym się biurokracja na mózg
    rzuciła niewiele znaczy. Oczywiście zawsze się znajdą jakieś firemki
    z przerostem biurokracji, ale należy to tępić, a nie akceptować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl