    From: mawir <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w Inteligo?
    Date: Wed, 09 Jun 2004 10:41:52 +0200

    On 6/9/04 10:08 AM, niejaki globo napisał:
    > A wziąłeś pod uwage swój wiek ? Regularność wpływów ? Średnie saldo
    > miesięczne, długość bycia ich klientem ? Sadzę, że ten algorytm jest tak
    > napisany aby bank miał pewność, że nie zdaży sie sytuacja w ktorej debet nie
    > bedzie spłacony. A w Twoim przypadku wlaśnie tak sie zdażyło dlatego Ci go
    > zwiesili ;(
    >
    > globo

    Przepraszam, ale nie rozśmieszaj mnie ... wiek? Nie jestem 70-latkiem,
    nawet nie 60 i 50-latkiem. To ile muszę mieć lat żeby utrzymali mi 300
    zł debetu przy wpływach miesięcznych ok. 70 tys.? 28-lat wystarczy?
    Wpływy nie są regularne - to przecież napisałem. Ich nieregularność
    polega na tym, że raz pieniądze wpływają 1-go danego miesiąca, a raz
    19-tego. Innym razem 21-szego.
    Jestem Klientem Inteligo prawie od początku istnienia tego Banku.
    Daję Bankowi zarabiać dużo lepiej niż przeciętny pracownik przelewający
    regularnie 1-go swoją pensję. Prowadzę firmę i mam dochody.
    Widziałeś tych Panów w TV, tych którzy trzęsą gospodarką w Polsce? Oni
    maja po 60-70 i więcej lat. Rozumiem, że algorytm Inteligo odrzuca ich
    podania o debet bez żadnych skrupułów!?
    Jeszcze raz. Tych 300 zł mi wisi. Po prostu trochę głupio się poczułem.
    Myślę, że każdy normalny człowiek wpłacający do Inteligo miesięcznie po
    1000 lub 2000 zł też poczuł by sie urażony. To wszystko.
    Nie czuję nienawiści, nie przeklinam, nie odgrażam się nawet. Stwierdzam
    fakt, że jest mi trochę nieswojo.
    A to że napisałem o zmianie banku? To chyba normalne. Przecież na mnie
    zarabia. To wolę żeby zarabiał taki, który traktuje mnie trochę lepiej.
    Nic więcej. Żadnego rozdzierania szat. Po prostu ROZCZAROWANIE.
    Uważam, że generalizowanie szkodzi, a brak indywidualnego podejścia i
    stosowanie "algorytmów" szkodzi bardzo.
    Najgorsze jest to, że "bank nie musi mi tłumaczyć z jakiego powodu cofa
    debet" ale ja żeby go uzyskać musze podać numer i kolor majtek które
    noszę. Był bym spokojniejszy, gdy by napisali : Przepraszamy Pan jest co
    prawda świetnym Klientem ale jest Pan za stary, za młody, za gruby, łysy
    lub ma Pan za dużo włosów.
    Wiesz gdybym miał debet w wysokości 500.000 zł to zrozumiał. To jest
    ryzyko. Debet przekracza wpływy a nawet mój majątek.
    Nawet gdy bym miał 80 lat, to uważam, że cofanie debetu w wysokości 300
    zł przy stałych wpływach i takim stażu w Banku jest nie eleganckie :)
    Opisałem wszystko na grupie, nie żeby się pożalić. Opisałem żeby wykazać
    śmieszność sytuacji. Bo według mnie sytuacja jest śmieszna.
    pzdr
    mawir