  • Data: 2011-01-30 18:41:24
    Temat: Re: Demokracja to najlepszy z systemów
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ii4ao3$cnp$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A czy ja o tym w ogóle piszę???
    > Pogięło Cię???

    To dla mnie taki sam polityk jak kazdy inny.
    Różniczka delikatna polega na fakcie, że skutecznie odcięty od koryta przez
    dominująca grupę.
    Stąd takie krzyki i płacze, jasna sprawa.
    Ale to dla mnie, osobiście, problem marginalny
    Obrazuje pewne sprawy, jak działa układ.
    Patrze se na te obrazowanie i robie swoje dalej.
    Co mnie to q obchodzi, że mu popislsd nie da sie dorwać, gdzi ecokolwiek
    takiego napisałem w tym wątku, że mnie tu wymienasz?
    De fuckto z wiekszością pozostałych powołanych zrobiłeś ten sam myk.

    Jakoś tak kurde chyba czuje że dostaniesz moja osobistą dyskwalifikację;
    albo udajesz albo coś jest nie teges serio.

    Znowu przestawiasz zwrotnicę; masz jakis swój cel dyskusji, stary.
    Ewidentnie.