  • Data: 2010-05-27 21:42:14
    Temat: Re: Depozyt a zamykanie pozycji przez DM
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >wyjasnijcie mi jakim cudem dopuszczacie do takich sytuacji jak
    >margincall

    >dlaczego nie ucinacie strat tylko je hodujecie ?

    >dlaczego korzystając z dźwigni ilość owartych waszych pozycji w
    >całości angażuje posiadany kapitał

    >w tak zmiennych czasach jak obecnie ja na kazde 1600 w depo mam 2400
    >wolne, czyli pozwalam sobie angazowac 4kPLN na 1 kontrtrakt

    >awantura koreanska spowodowala ze przed wczoraj bylem na dlugich a
    >rynek uciekl w dol

    >wczoraj uruchomilem uzupelnienie depo gotowka , ale wiedzialem ze nie
> [...]

    No to ja juz wyjasniam. Nie lubie trzymac za duzo na depozycie, bo te
    pieniadze nie pracuja. Zwykle mam w miare bezpieczny zapas. Akurat w maju
    mam najwiekszy DD od ponad pol roku. Wszystko jest jednak w normie, zgodnie
    z moim systemem i moim MM.
    Problemem nie jest brak gotowki i utrata plynnosci. Tyle tylko, ze akurat
    wszystko mam gdzies ulokowane i nie chce tych pieniedzy na razie ruszac bez
    takiej koniecznosci przez najblizsze kilka dni. Chcialem sie dowiedziec co
    zrobi DM w przypadku braku na czas uzupelnienia depozytu i czy moge sobie na
    to pozwolic.

    Pozdrawiam

    Darek