  • Data: 2011-02-09 08:14:15
    Temat: Re: Deutsche Bank vs mBank - opinie
    Od: k_jak_krzys <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lut, 22:35, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > Wiaderko <k...@6...com> dared to write:

    > Nie, ponieważ wymóg posiadania konta jako warunek otrzymania kredytu jest niezgodny
    z prawem. A po drugie, dlaczego bank miałby zrywać umowę? Żeby już w ogóle nie
    zarobić?

    > k.

    W DB znaleźli sposób na ominięcie prawa. Umowę podpisujesz na marżę
    standardową z upustem który działa tylko wtedy gdy masz: konto (za 25
    PLN/ mies), oszczędzanie, lokatę itp. Generalnie możesz zaraz wszystko
    zamknąć, ale wtedy marża automatycznie wzrasta do poziomów mało
    konkurencyjnych. Ja się skusiłem i nie narzekam wybrałem konto i
    program oszczędnościowy jak policzyłem to i tak było taniej niż w
    innych bankach. Kredyt brałem w sierpniu 2010.

    Pozdrawiam
    Krzysztof