eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDezinformacja w VWRe: Dezinformacja w VW
  • Data: 2005-04-13 15:05:26
    Temat: Re: Dezinformacja w VW
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    LEH napisał(a):

    > Myślę że wiarygodne - całość rozmowy mam nagrana na magnetofonie
    > z jego i moim nazwiskiem.

    Zadzwoń jeszcze parę razy i nagrywaj wszystko. :-)

    > Ponadto nie wydaje mi sie by wygrali w sytuacji gdy nie mam tokena to jasne
    > że nie mam dostępu i NIE korzystam z konta więc niby dlaczego mam płacić za
    > coś czego nie mam

    Konto to nie token. Token to nie konto.

    Umowa trwa aż do jej zakończenia. W czas trwania umowy wlicza się okres
    wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia to nic innego jak okreslenie jak
    bardzo wcześniej należy powiadomić bank o chęci rezygnacji. Umowa
    zostaje rozwiązana dopiero po upływie okresu wypowiedzenia. Do końca
    trwania umowy obowiązuje naliczanie opłat, bo jest integralną jej częścią.

    Jednak w przypadku zmiany opłat - jak w tym przypadku - nie mogą zostać
    pobrane, zwłaszcza gdy powołasz się na to, iż nie wyrażasz na nie zgody.

    Token tutaj nie ma nic do rzeczy. Zresztą umowa (regulamin) nie każe Ci
    go wysyłać razem z wypowiedzeniem.

    > a że czas wypowiedzenia "zachodzi" na okres 'płatny' to
    > nie moja wina bo gdyby mnie powiadomili na ponad 30 dni przed 1.05.2005 to
    > może wówczas racja byłaby w jakimś procencie po ich stronie.

    Dlatego mówię, że nie pobiorą i nawet nie mogą. Ale nie ze względu na
    to, że nie masz tokena i rozpoczął się okres wypowiedzenia, a ze względu
    na niezaakceptowanie cennika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1