    From: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dieter, a może w tym tygodniu dołek?
    Date: Mon, 16 Feb 2009 09:51:16 +0000 (UTC)

    Pafcik <s...@s...pl> napisał(a):
    > ja np temat giełdy odpuściłem w momencie gdy zauważyłem że tysiące ludzi
    > całkiem na serio i całkiem na poważnie dyskutuje o inwestowaniu swoich
    > pieniędzy np w oparciu o koniunkcje planet, zaćmienia słońca i tym podobne
    > bzdety brakuje tylko szamanów czyniących zaklęcia i modlitwy o hossę
    > czekam z utęsknieniem aż ten idiotyczny system się wywali i będzie można
    > naprawdę inwestować, podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy firm
    > otoczenia gospodarczego w którym działają, a nie ruchów planet.

    Odp. Masz za soba za duzo wykladow z ekonomii. To nie dziala na gieldzie.
    Podaj przyklad gieldy, ktora dziala tak jak Ty to proponujesz, tzn. na ktorej
    mozna inwestowac podejmując decyzje na podstawie rzetelnej analizy firm
    otoczenia gospodarczego. USA, Niemcy, Japonia? Wszedzie ten biznes kreci sie
    tak samo.

    D.