  • Data: 2009-07-09 21:52:00
    Temat: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    news:h35mmn$r5d$1@inews.gazeta.pl...

    > Z nową kartą jest jeszcze jedna nowość - wszystkie transakcje są
    > autoryzowane, ale kody autoryzacji są jednocyfrowe.

    Hehe... ja juz dawno temu zauwazylem dziwny wzrost liczby autoryzowanych
    transakcji.
    Co do kodow autoryzacyjnych to mnie bawilo przy Amexie, od wprowadzenia
    obligatoryjnych autoryzacji online, jak miedzy moimi transakcjami uplywalo
    kilkadziesiat minut a kod autoryzacji byl kolejny :). Tam kody byly
    2cyfrowe. Hm, chyba od czasu kiedy przestalem korzystac z Amexa
    transakcyjnosc w PL spadla im o kilka procent ;).

    MK