    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Diners Club w citi ? ;-)
    Date: Sat, 21 Dec 2002 16:44:41 +0100

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:au1ika$fon$1@news.onet.pl...

    > Jak to nie ? ;-) -przeciez w uproszczeniu, to jest produkt citigroup ;-)
    To tak jakby
    > mB/multi nie sprzedawal Skarbca :D

    Zagladam na strone mBanku i jakos nie widze zebym mogl kupic jednostki
    Skarbca...

    > Na marginesie, nie mowiac juz nic o takim 'drobiazgu' jak brak
    akceptowalnosci DC w CCA :D
    > Wiem wiem umowa z PolCardem. Ale co to klienta obchodzi ? ;-)

    Jasne, klientow nie obchodzi dotrzymywanie umow. Dlatego taka sympatia darza
    bezpieczne kasy Pana G.

    > Tia, szczegolnie jak bank, bedzie tylko posredniczyl ;-)

    Skoro tak mowisz to pewnie wiesz lepiej... nie bede polemizowal...

    > Nie zgadzam sie. Koszt KK Gold to w citi to 290zl, czyli de facto tyle
    samo co DC.
    > Oczywiscie akceptowalnosc mniejsza, ale tylko w Polsce. Ale za to przy DC,
    masz rozne
    > dodatki, ktore sa wazne dla osob duzo podrozujacych, ktorych nie ma KK
    Gold. A wymagania
    > dochodowe takie same ;-) Z tego co wiem, to obecnie ok. 8tys.kart wydanych
    w Polsce ;-)

    Te 7k kart zostalo wydane przez 2 banki i regionalny oddzial organizacji.
    Nie mozna oczywiscie pominac udzialu pracownikow PolCardu i IBM'a w tej
    grupie ;).

    > A dlaczego za granica citi sprzedaje DC, a w Polsce nie ? Liczy sie w
    koncu sprzedaz
    > produktow (ktore daja zysk citigroup) ;-)

    Moze w Polsce jest zbyt malo osob zainteresowanych karta i mogacych spelnic
    warunki aby ja uzyskac? No, i jakos jestem dziwnie spokojny, ze Citigroup
    dostanie swoja dzialke, nawet gdy karty bedzie wydawalo PKO... ;)

    > Ale przy posrednictwie banku, nie trzeba skladac makulatury ;-)

    To co nazywasz 'makulatura' jest wnioskiem i kopia 2 PIT'ow. Z latwoscia
    miesci sie w jednej kopercie.

    > CitiGold, bez zadnej makulatury, historii rachunkow itd. ;-)

    Lepiej dowiedz sie u zrodla jakie sa wymagania 'papierowe', a nie sam
    wymyslasz ;).

    > Do tego jest latwieszy dostep
    > do produktu i sprzedaz wzrasta ;-)

    Latwiejszy niz w PKO to chyba nie bedzie ;). Same PITy pewnie nie wystarcza,
    ale dolaczenie zaswiadczenia o zarobkach, zgody wspolmalzonaka na
    zaciagniecie kkredytu itp nie powinno byc problemem dla klienta PKO ;).

    Maciej