  • Data: 2003-03-11 15:22:38
    Temat: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:7503.00001088.3e6bde65@newsgate.onet.pl...

    > "Od 1 stycznia 2003 r. PKO Bank Polski oferuje elitarną kartę Diners Club.

    A co daje taka karta? Oprocz zazdrosnych spojrzen tych, ktorzy wiedza? Bo ja
    mialem Vise Gold w Pekao i poza oplata roczna 250PLN zadnych roznic nie
    zauwazylem.

    I jeszcze jedno: wielu z was pisze o jakims bardzo dobrym pakiecie
    ubazpieczeniowym. Nie sztuka dostac ubezpieczenie placac 250PLN za rok,
    sztuka dostac odszkodowanie w przypadku klopotow. Czy ktos tu dostal
    odszkodowanie czy tez wszyscy placa skladki (lub roczna oplate) i ciesza sie
    z "bardzo dobrego pakietu ubezpieczeniowego"?

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl