  • Data: 2003-03-17 21:43:17
    Temat: Re: Dla firmy
    Od: "Hippo" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał

    > rozumiem, że będziesz płacił za siebie - w takim wypadku
    > najlepszy jest zwykły rachunek osobisty, wbrew powszechnym
    > opiniom można z niego płacić składki ZUS (art 50 ust. 4 ustawy
    > Prawo bankowe) - ror-y są dużo tańsze od kont firmowych.

    Tzn. konkretnie to nie ja szukam tego banku, tylko Ojciec. Spytalem go jak
    to wyglada, powiedzial ze faktycznie za siebie, ale ze ten ZUS musi zaplacic
    z firmy, tzn. chyba firma musi byc nadawca przelewu, czyli ze firma placi
    ten ZUS za Ojca. Poza tym twierdzi, ze w firmie sie to gdzies ksieguje. Czy
    w tym przypadku takze ma zastosowanie ten punkt ustawy ktory podales? Jesli
    tak, to jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem?

    --
    pzdr
    Hippo