  • Data: 2012-06-28 13:39:28
    Temat: Re: Dlaczego IKZE chce nas wykiwać?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 12:50, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I tu się jak najbardziej zgadzam.

    A ja nie. Jeżeli ktoś jest poniżej średniej krajowej, to ma dużą szansę
    na to że kiedy się państwo nim zajmie (a to że się się nim państwo
    zajmie jest b prawdopodobne), to poziom życia mu się owszem obniży - ale
    nie aż tak tragicznie jak w przypadku osób bogatszych.

    Zaś osoby bogatsze, są na wyższym koniu to i upadek bardziej boli.
    Dlatego jak najbardziej muszą się martwic o zabezpieczenie emerytalne,
    bo jak sie nimi państwo zajmie to tylko dół, upokorzenie i degradacja
    społeczna.

    p. m.