eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego PKO BP odsyla klientow do...Re: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
  • Data: 2003-10-02 11:25:26
    Temat: Re: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:blgtus$730$1@news.onet.pl...
    > ° wrote:
    > > No ale co to obchodzi klienta, ze oni chca 'sprzedac inny produkt'
    > > skoro juz odstal 20 minut w kolejce do okienka ?
    >
    > Nasteonym razem z tym samym pojdzie do agencji
    >
    a ja sadze ze powod moze pyc typowo 'polski' - rzeczywiscie ktos z rodziny
    moze pracowac w agencji i zwijac od tego prowizje. Tyle ze klient na tym
    traci, dlatego ze jego transakcje trafia do systemu bankowego dopiero
    wieczorem i to zakladajac ze agent codziennie chodzi do oddzialu z danymi
    (co w przypadku np. przelewow ma przeciez znaczenie)...
    Wg mnie jest to typowa prywata, nadajaca sie do pociagniecia takiego
    pracownika do odpowiedzialnosci...

    James


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1