  • Data: 2009-04-04 22:43:57
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gr8ifb$rub$1@inews.gazeta.pl...
    > Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):
    >
    > Do zrozumienia postulatów UPR trzeba mieć niestety znacznie większą od
    > przeciętnej wiedzę ekonomiczną i polityczną. Tłum nie rozumie o co im
    > chodzi, a wyrazistość JKM więlu odrzuca.
    >
    > Naprawdę tak uważasz? To znaczyłoby, że ok. 99% społeczeństwa ma słabą
    > wiedzę
    > ekonomiczną i polityczną.

    Myślę, że 90%. Co w tym dziwnego, skoro 60% nie rozumie np tabel lub tekstu
    napisanego?

    > Jeśli "tłum" nie rozumie to albo słabo i niezrozumiale to propagują albo
    > tylko
    > co setny Polak jest inteligentny.

    Dokładnie 50% Polaków ma IQ powyżej 100. :-)
    Do zrozumienia np wpływu płacy minimalnej na poziom zatrudnienia, albo
    podaży pieniądza na inflację niestety potrzeba sporo więcej niż 100.

    Zobaczymy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/