  • 1. Data: 2009-04-04 17:27:05
    Temat: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
    (całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.
    Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat zaproponowany
    przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".
    Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie.
    Chcę podkreślić, że sam byłem wielkim zwolennikiem tej partii w latach
    1989-1993. Czytałem regularnie tygodnik "Najwyższy Czas", byłem w latach
    90-tych kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke.
    Zapraszam zwolenników i przeciwników UPR do dyskusji :-)

  • 2. Data: 2009-04-04 17:29:20
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
    > (całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.

    Co to jest "UPR"?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-04-04 17:36:21
    Od: sorden <s...@w...pl>

    XXL wrote:

    > Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie.

    Pewnie pogladow zblizonych do UPR by sie troche znalazlo. Natomiast czy
    samego UPR z JKM na czele ? Pewnie niekoniecznie.

    --
    in

  • 4. Data: 2009-04-04 19:20:49
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 4 Apr 2009 17:27:05 +0000 (UTC), " XXL"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
    >(całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.

    Sami się na tych pozycjach ustawiają.

    >Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat zaproponowany
    >przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".

    PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2009-04-04 19:32:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
    > (całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.

    Do zrozumienia postulatów UPR trzeba mieć niestety znacznie większą od
    przeciętnej wiedzę ekonomiczną i polityczną. Tłum nie rozumie o co im
    chodzi, a wyrazistość JKM więlu odrzuca.

    Z drugiej strony zaplecze polityczne UPR np na szczeblu lokalnym nie
    istnieje. W samorządowych praktycznie nie znałem nikogo z listy. Nikt znany
    w moim mieście tam się nie udziela.

    Tym niemniej myślę, że następne wybory odbiorą PO sporą część elektoratu na
    rzecz UPR.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-04-04 19:48:03
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Co to jest "UPR"?

    Cóż to za pytanie?
    Echhhh... te dzieci neostrady.

    Dla was tylko PO istnieje.

    J.

  • 7. Data: 2009-04-04 19:54:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż to za pytanie?
    > Echhhh... te dzieci neostrady.
    >
    > Dla was tylko PO istnieje.

    A co to jest "PO" ?

    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-04-04 19:54:32
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

    Chyba za dużo TVN-u oglądasz. Muszę cię zmartwić. Jeżeli to początek hossy i
    wierzyć w zdolność giełdy do przewidywania przyszłości, to znowu szykuje nam
    się jakaś zmiana.

    kc

  • 9. Data: 2009-04-04 20:26:36
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 4 Apr 2009 19:54:32 +0000 (UTC), " kc" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Chyba za dużo TVN-u oglądasz.

    Właściwie tylko "Milionerów".

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2009-04-04 21:12:11
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    Do zrozumienia postulatów UPR trzeba mieć niestety znacznie większą od
    przeciętnej wiedzę ekonomiczną i polityczną. Tłum nie rozumie o co im
    chodzi, a wyrazistość JKM więlu odrzuca.

    Naprawdę tak uważasz? To znaczyłoby, że ok. 99% społeczeństwa ma słabą wiedzę
    ekonomiczną i polityczną.
    Jeśli "tłum" nie rozumie to albo słabo i niezrozumiale to propagują albo tylko
    co setny Polak jest inteligentny.

    Tym niemniej myślę, że następne wybory odbiorą PO sporą część elektoratu na
    rzecz UPR.

    A ja tak nie myślę a nawet jestem pewien, że tak nie będzie. W jakim
    publikowanym sondażu widziałeś ostatnio UPR? Bo ja w żadnym.
    Jeśli PO straci trochę wyborców to zyska nieco PIS, SLD albo Polska XXI.
    UPR na pewno nie. Jak sądzisz dlaczego nie?