    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Date: Sun, 5 Apr 2009 13:31:31 +0200

    > Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
    > demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

    No wiesz drogi Maćku, "ewntualny hiopotetyczny" brak demokracji w naszym
    kraju na pewno niósł by za sobą parę ewidentnych plusów.

    Weźmy na przykład powyższy cytat XXL-a. Jak można popierać wolny rynek, i
    jednocześnie głosować za zbiurokratyzowaną strukturą Unii Europejskiej
    która newet krzywiznę banana stara się "uregulować prawnie".

    Tacy gościowie jak XXL (podobnie zresztą jak nasz były prezio Tw Bolek -
    który też bywał "za a nawet przeciw") powinni być pozbawieni praw
    bublicznych jeżeli chodzi o głosowanie, bo na pierwszy rzut oka są to po
    prostu ludzie niezrównoważeni psychicznie.

    No chyba że XXL jest osobą pokroju Julia Pitera (której właściwie cała
    rodzina okazała się być agenturą SB) była członkini UPR, która w środowisku
    wolnorynkowym była tylko po to aby w nim jątrzyć i szpiclować, a teraz za
    wierną służbę dostałą ciepłą posadkę (za którą zresztą podatnik słono
    zabulił) u jej prawdziwego zwierzchnika - Tuska.

    Druga ewentualność jest dużo bardziej prawdopodobna, gdyż biorąc pod uwagę
    iż zbiliżają się wybory do PE, pewnie cyniczniy szpicel XXL wiszący na
    platfornmianym garnuszku dostał ze sztabu partyjnego jakiś prikaz odnośnie
    siania propagandy gdzie tylko da, oczerniając najbardziej niebezpiecznych
    przeciwników politycznych.

    Stąd post z tym ten durny tytułem co do którego nawet nie będe się
    odnosił.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/