  • Data: 2009-04-08 07:08:56
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tej waszej politycznej pyskówce nie chcę brać udziału, ale jakoś
    > czuje niesmak jak tak piszesz o Polsce i Polakach.
    > Wyluzuj trochę.

    Uwież mi że ja też czuje niesmak - po każdych wyborach od 1989 roku.
    W każdych wyborach dajecie się ruchać pookrągłostołowej bandzie która
    prowadzi was na prosto na manowce.
    Róbcie co chcecie. Jest (na nieszczęście) demokracja. Nie miejcie więc
    później żalu, jak na starość nie dość że nie zapłacą wam emerytury, to na
    wzór najnowszego politycznego "trendu" (PO-SLD który reprezentuje Ewa Kopacz
    wraz z posłanką Senyszyn) was jeszcze wy-eutanują ....

    Dostaniecie to na co zasłużyliście .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/