  • Data: 2005-04-05 20:29:04
    Temat: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Od: "TomaszS" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro masz swego doradcę, to domyślam się, że są problemy, by samemu
    zgłębić
    > rynek finansowy. Zatem może Twoja wiedza jest niewielka i stąd zadowolenie
    > banku?

    Doradca - to jest nazwa stanowiska pracy - znaczy to tylko tyle w BZWBK, że
    ktoś pamięta o Twoich imieninach i urodzinach, o0feruje Ci via telefon każdą
    nofą propozycję banku ( fundusze , karty, inne), nic oprócz tego..... ja
    nie potrzebuje ich porad. Ale to miłe jak pracownik banku sie stara, w
    sympatyczny sposób kontaktuje si e z klientem i próbuje (nie nachalnie)
    zaoferować kolejne produkty, przypomina o terminach zako nczenia limitu,
    itp.

    pzdr
    Tomasz S