eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego akceptantowi zależy na promowaniu płatności KK MO/TO? › Re: Dlaczego akceptantowi zależy na promowaniu płatności KK MO/TO?
  • Data: 2014-01-14 02:41:10
    Temat: Re: Dlaczego akceptantowi zależy na promowaniu płatności KK MO/TO?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    >Próbowałem zapłacić za polisę OC za pomocą KK. Najpierw przez net, z
    >linka, który Aviva przysłała. Coś-tam skopałem i nie poszło.
    >Zadzwoniłem więc do linki i okazało się, że u niej też mogę zapłacić
    >kartą przez telefon i nawet będzie rabat - ponad 3%!
    >Dlaczego Avivie ma zależeć, żebym płacił MO/TO?

    A z podobnych pytan - karta z bzwbk, najpierw byl 1% CB na wszystko, a
    potem - na wydatki w supermarketach i stacjach benzynowych.

    Dogadali z nimi na wieksza prowizje ? A wydaje sie ze to placowki
    jadace na znikomej marzy, gdzie sie kazdy % liczy.

    teraz zmienili na sklepy z odzieza, co juz nie dziwi.

    J.