    From: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Tue, 4 May 2004 12:34:49 +0200

    napisał w wiadomości news:c77lqp$alr$1@news.onet.pl...

    > Warto byloby dodac, ze zniecheca Ciebie. Nie wypowiadaj sie za wszystkich.

    chyba kazdy zastanowi sie 2x zanim zleci bankowi operacje za ktora bedzie
    musial zaplacic i jesli ma taka mozliwosc w innym banku za darmo czy tez
    wliczona w oplate za korzystanie to bedzie wykonywal ta usluge w tym innym
    banku. Ciekaw jestem czy np. Ciebie to nie zniecheca i wykonujesz w mbanku
    np. 20 przelewow na zewnatrz w miesiacu czy tez jednak zostales zniechecony
    do tej uslugi i przelewy wykonujesz gdzie indziej? Jesli placisz mbankowi
    10zl miesiecznie za przelewy to podziwiam ale wiekszosc na tej grupie ma
    chyba odmienny od Twojego poglad na ta sprawe.

    D.