  • Data: 2004-05-04 16:16:20
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Wiem. Od groma, ale liczy się fakt. Nawet na tym tzw. Zachodzie nie
    > kasują za wszystko ;)

    Nie wiem czy za wszystko ale akurat fajna rzecz wpadla w lapy. Cytuje za
    Parkietem

    "Deutsche Bank osiągnął w pierwszym kwartale największy od trzech lat zysk
    netto. (...)
    Oprócz pokaźnych oszczędności do poprawy rezultatów przyczyniły się głównie
    zyski z handlu papierami wartościowymi. Dzięki operacjom na własny rachunek
    bank zarobił 2,04 mld euro - o 14% więcej niż przed rokiem, a wpływy z opłat
    i prowizji wzrosły o 4%, do 2,4 mld euro.
    (...)
    Wpływy z oprocentowania netto zwiększyły się z 1,31 mld euro, do 1,39 mld
    euro. Tymczasem z 234 mln euro do 123 mln euro zmalały odpisy na pokrycie
    złych długów. "
    Te dane cos mowia, prawda? :) (oczywiscie rowniez o tym, ze prowizje mozna
    ciachac na klientach korpracyjnych ;) No ale banki detaliczne tez maja
    podobna strukture dochodow

    http://www.PRnews.pl