  • Data: 2004-05-04 20:07:02
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > obserwacji. Malo osob ma ponizej 10 przelewow a sa tacy co maja po 50.
    Jaka
    > bedzie srednia ?

    Puknij się. Kogo obserwujesz? Siebie, rodzinę i swoich znajomych? I co niby
    ma z tyvh "obserwacji" wynikać?

    > wykonuje
    >
    > nie sadze. Sama twierdzisz ze wykonujesz 11 przelewow miesiecznie. A ile
    > moglabys wykonywac w teorii to inna sprawa. Mnie wlasnie interesuje to co
    > jest zyciowe a nie teoretyczne.

    Nie w teorii. Personalnie powinnam wykonywać 6. I to tylko gdyby nie
    korzystac z PZ. Pozostałe 5 są nie moje i mogą się skończyć (czego z powodów
    osobistych na razie nie planuję, hehe ;-)

    > ja wole miec to bezplatnie i wiesz ze takie oferty sa.

    Wiem i korzystam ;-) I to jeszcze zanim mbank wprowadził opłaty. Rozliczenia
    robię z Lukasa, bo ma tańsze potwiedzenia. Ale jestem w stanie przyjąć, że
    mój model nie jest jedynie słuszny i obowiązujący i nie daję na jego
    podstawie rad zarządzającym mbankiem, co Ty robisz z dośc dużą pewnością
    siebie. Niestety bezpodstawną, a nawet miejscami śmieszną (wnioskowanie o
    średniej przelewów na podstawie "obserwacji własnych" ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn