  • Data: 2004-05-04 20:39:46
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:c78ua4$e3v$1@news.onet.pl...

    > Dzięki za wieczorną porcję rozrywki ;-)))))

    :-) prosze.
    moze niefortunne sformulowanie.
    chodzi mi o to, ze mbank przez 2 lata krzyczal "hej! my jestesmy inni niz
    wszyscy. nie ma drugiego takiego banku. wszystko za darmo. inni sie powinni
    uczyc od nas"
    i kurcze, ja sie z nimi zgadzalem.
    a teraz taka wtopa.
    ja wiem wszystko (instytucja nastawiona na zysk etc.) ale zwaz, ze wiele
    firm wiele oddalo by za klienta tak przywiazanego do swojego brandu jakimis,
    jak je nazwalem "ideami".
    to wprost marzenie wszystkich specow od marketingu.
    wiec uwazam, ze mbank popelnil spora bzdure, bo ten wlasnie image sobie
    zniszczyl.
    przynajmniej w moich oczach.
    i uwazam, ze "dlugookresowa maksymalizacja zysku" moze zalezec od tego
    image'u.

    to tyle chcialem napisac.
    rafal urbanelis
    http://szus.info