  • Data: 2004-05-05 07:15:34
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymekg" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c78hdt$rb9$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy nie sadzicie, że ta dyskujsa nie ma sensu. Jeden wykonuje 20 przelwów
    > miesiecznie i potrzebuje stałej opłaty za konto, a drugi kupuje raz na
    > miesiąc na allegro i robi jeden przelew mTransferem, ma nie stałe dochody

    dokladnie. Burze wywolala moja liczba "srednia przelewow" ale burze
    bezprzedmiotowa bo nikt nie zna dokladnie liczby sreniej przelewow wiec
    dalsza dyskusja nie ma sensu - ludzie beda mowic - ja albo ktos ma 2
    przelewy miesiecznie a ja podam przyklady kogos kto ma 30 przelewow
    miesiecznie i tak sie nie dojdzie do porozumienia.

    > potrzebuje konta żeby niepłacic na poczcie za przelewy. Dla jednych mBank
    > jest najlepszym rozwiazaniem, dla drugich inny jest lepszy. Nie można
    > klasyfikowac, że jesli ten zrobił tak to wsyzscy muszą do nie go iść, albo
    > niego uciekać. Mamy wolny kraj i możemy wybierac między różnymi bankami.

    otoz to. Mi sie filozfia placenia za kazde piedniecie nie podoba ale moze
    komus tak.

    > Swoją droga to ciekawe czy banki zdecydują się na wprowadzenie różnych
    > taryf, np. stała opłata za prowadzenie konta i wszystkie operacje darmowe,
    > albo brak opłatza prowadzenie, ale opłata za każde "pierdnięcie".

    to akurat jest jasne. Gdyby bank to zrobil to kazdy wybralby wariant
    korzystniejszy DLA SIEBIE. A to banku z reguly malo obchodzi jaki zysk ma
    klient, liczy sie zysk banku.

    > A propo przecież w mBanku nie ma opłat za kazde pierdniecie, tylko za
    > przelewwy i to tylko zewnętrzne. Np zakłądając lokate, czy zamawiając
    liste
    > haseł jednorazowych juz się nie płaci.

    na razie.....
    Pierwszy krok w strone zrealizowania tej filozofii zostal uczyniony...

    D.