  • Data: 2004-05-05 11:51:23
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert:
    > No to pogratulować umiejętności przerzucenia kosztów na innych.
    >
    > Zakładając pewien standard cywilizacyjny tj. woda + prąd mamy owe dwa.
    > Może to oznaczać, że nie płacisz osobiście za telefon (lub go nie
    > posiadasz) z internetu do celów prywatnych korzystasz na koszt swego
    > chlebodawcy lub swojej firmy (p.k.s).
    > W noskuję, że niepłacisz czynszu - ale wtedy powinieneś raz na jakiś
    > czas zapłacić podatek od nieruchomości, wywóz śmieci etc.
    > Zapewne nie posiadasz również telewizora i radia - dziwi mnie jednak,
    > dlaczego będąc takim minimalistą potrzebujesz wogóle konta bankowego?

    opanuj się! to że Przemek ma dwa rachunki do zapłacenia i wykonuje dwa
    przelewy to oznacza, że jest poza "pewnym standardem cywilizacuyjnym"? co
    sugerujesz?
    nie robi więcej niż dwa przelewy, to oznacza, że jest zacofany,
    wyalienowany, nie ma telefonu? albo spychologie czyni i posyła sąsiada ze
    swoim rachunkiem?
    to, że ma tylko dwa przelewy na miesiąc musi oznaczać, że kradnie internet
    swojemu "chlebodawcy", nieuczciwy jest bo korzysta z netu w robocie i nie
    kupił pakietu w domu?
    sugerujesz, że okrada spólłdzielnie i nie płaci czynszu, bo nie robi
    przelewów?
    jest odludkiem, nie ma TV i radia w domu, bo nie korzysta z przelewów?nie
    robi przelewu, więc nie wywiązuje się z płacenia podatków?

    czlowieku, co ty pieprzysz?
    zastanów sie trochę zanim takiego gniota puścisz na grupę

    zbyszko janke