  • Data: 2004-05-05 11:45:29
    Temat: Re: mBank nie jest zły.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/5/2004 12:49 PM, PMZ wrote:

    > Taki przypadek nazywa sie dom wolnostojacy z wlasnym ujeciem wody. Ale
    > rozumiem, ze siedzac w bloku nie ma sie orientacji o innych mozliwosciach.

    Zakładam, że ścieki masz możliwość zutylizować we własnym zakresie - co
    też jest praktykowane.
    Za gaz butlowy można zapłacić kartą na stacji, za prąd też, podobnie za
    telefon - moja mama ostatni przelew "robiła" pewnie kilka lat temu -
    więc można.
    Dom można ogrzewać kominkiem lub piecem na drewno/węgiel, śmieci można
    wystawiać w worku kupionym w mpo lub wyrzucać do lasu (ewentualnie na
    sąsiednią budowę).

    Abonament rtv opłaca mniej niż połowa zainteresowanych, komórke można
    mieć pre-paid lub służbową, ze stacjonarnego dzwonić od sołtysa lub z
    plebanii.
    Kabel od satelity da się pociągnąć od siąsiadów, można też kupić talerz
    i "elektronikę" od programisty-hobbysty.

    ZUS zapłaci pracodawca, podatku nie dopłacamy, bo mamy zwrot, rachunki
    płacimy w terminie, więc not odsetkowych nie ma.
    W internecie nie kupujemy, bo mogą przysłać cegłę, jeżeli już, to
    płacimy kartą.

    Natomiast próba udowodnienia, że przeciętny obywatel będący potencjalnym
    lub aktualnym klientem mBanku ma do opłacenia dwa, góra cztery rachunki
    miesięcznie jest mało realistyczne.

    To, ile przelewów robi średni statystyczny klient, to jedno - ilość
    rachunków statystycznej osoby - drugie.

    Pzdr: Catbert