eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego. › Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    From: Technolog <t...@g...kropka.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko
    Wyjątkowego.
    Date: Sat, 14 Nov 2009 15:43:45 +0100

    Dnia Sat, 14 Nov 2009 15:39:41 +0100, Technolog napisał(a):

    > BOŚ: Musi się Pan udać w poniedziałek do Pańskiego oddziału i złożyć
    > pisemną dyspozycję odblokowania
    >
    > Ja: Czyli rozumiem, że mam jechać 100km do Szczecina ponieważ jestem
    > mieszkańcem XXXX a jest to najbliższy mi oddział, tylko po to by odblokować
    > logowanie się na konto internetowe?
    >
    > BOŚ: Taka jest procedura zgodnie z regulaminem naszej bankowości.

    Ze swojej strony dodam, iż mając kontakt z kontami w mBank i Inteligo, w
    takiej sytuacji wszystko (oczywiście) można załatwić zdalnie (w końcu to
    banki internetowe). Natomiast stosują one dodatkowe zabezpieczenia (hasła
    jednorazowe), których zapewne BOŚ nie stosuje.

    Mając konto OKO w ING rzeczywiście do zresetowania hasła musiałem udać się
    do placówki. Były tam dawane mi jednorazowe kody do wprowadzenia, które
    były tak nieczytelne (q wyglądało prawie identycznie jak g), że czasem
    musiałem próbować 3 razy. Był obowiązek, abym to ja wprowadził kod w
    placówce banku.