eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ? › Re: Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
  • Data: 2010-08-31 18:12:50
    Temat: Re: Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sie, 19:36, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > we wrześniu 1981 roku , kiedy nikt nie myslał że człowiek honoru
    > według michnikowszyzny (niedouczeni ze srodkowiska POkemonów - mam na
    > myśli zbrodniarza Jaruzelskiego ) wprowadzi zbrodniczy stan wojenny
    > miałem pierwszą esbecką rewizję w mieszkaniu połączoną z
    > zarekwirowaniem części pierwszego wydania na Dolnym Ślaski książki
    > "Katyń" którą miałem przyjemność jako jedna z 6-osób drukować
    >
    > wtedy podczas tego pierwszego przeszukania nie miałem jeszcze 18 lat,
    > a potem swołocza komunistyczna była dla mnie coraz bardziej kłopotliwa
    > i haha upierdliwa ale to już inna historia

> [...]

    errata

    esbekowi który najczęściej zatrzymywał mnie, obiłem w latach 90-tych
    pysk, solidnie,

    sąd był dla mnie łagodny, warunkowo zawiesił wydanie wyroku na 3 -
    lata

    esbek nie odwoływał się, wiedział gnój że dostanie kolejny wpierdol

    było to naturalne wyrównanie rachunków i krzywd za represje ktore
    mnie spotkały po wprowadzeniu stanu wojennego

    :)