  • Data: 2013-07-08 23:26:48
    Temat: Re: Dlaczego podatek Belki jest anonimowy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ikarek" kr9kuk$vvn$...@s...aioe.org

    >> Wpłacam 1000zł na belke.

    Słabo widzę -- 3 zera? ;)
    Może w przyszłości pisz k, zamiast 000?...

    Zależy to od tego, na ilu masz to kontach.

    Proste -- jeśli masz 1hk kont i na każdym masz po 1 groszu,
    masz tylko 1k pln forsy, a jeśli masz to na jednym koncie,
    to nieco ponad 5k pln. W optymalnym rozwiązaniu masz chyba
    około 1000pln/.19=~5263,15pln...

    Spr... 5263,15*.19=999,9985 po oVincentowaniu daje 1k.

    > Ale przecież nie chodzi o dokładną liczbę. Wystarczy przyjąć
    > stopę odsetek poniżej średniej w danym roku i zobaczyć, ile
    > rybek wpadnie w sieci. Jeśli za dużo, to podnieść stopę.
    >
    > Zatem, przyjmując stopę 3% za zeszły rok, masz ok. 175 tys. zł.
    > Tak wiem, możesz mieć zarówno mniej, jak i znacznie, znacznie
    > więcej - ale tu nie chodzi o indywidualne przypadki, tylko
    > o statystykę.

    Ile razy można opodatkować te same pieniądze? Pieniądze są już
    opodatkowane, a więc są legalne. Czy muszę zgłaszać Fiskusowi
    to, co kryję w szufladach, kieszeniach, pończochach[ i kominiarkach]?
    Po prostu mam -- i koniec. W tym miesiącu tyle, w przyszłym więcej,
    albo mniej...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'