eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave › Re: Dlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
  • From: "zwierzyniec" <oslika(malpa)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych
    Paypas/Paywave
    Date: Thu, 3 Mar 2011 19:41:52 +0100

    > Sporo było już wątków o bezpieczeństwie Paypas/Paywave.
    > Ja znalazłem na youtube wypowiedź Adama z Mythbusters, dlaczego tego mitu
    > nie przetestują:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=wdDsukmgwsk>
    > Skoro to tak wygląda że wywiera się nacisk żeby tego nie sprawdzać,
    > to nabieram ochoty żeby moją kartę potraktować w antenę dziurkaczem.

    ja widze ze problem narasta, sporo osob ktore znam ma takie obawy i jest
    mocno niezadowolona ze bank wydal im przy wznowieniu taka karte. O ile przy
    wprowadzeniu chipa nie bylo takiej niecheci to tuaj juz tak, mimo ze kwoty
    akceptowalnych transakcji nie sa zbyt duze to jednak ludzie nie chca miec
    takiej mozliwosci. Jest to przerost technologii nad oczekiwaniami
    konsumentow.
    Ja znam metode zniszczenia czipu radiowego, sam ja probowalem i robilem taka
    operacji juz kilkunastu osobom.