  • Data: 2011-01-16 17:36:53
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:4d3327cd$1@news.home.net.pl...

    > Ja tylko polemizuję, ze stwierdzeniem, że za akcjami firm nie stoi żadna
    > wartość. Bo moim zdaniem stoi.

    > Tego też nie napisałem. KGHM, wg mnie dobrze prosperująca firma, z racji
    > globalnego zapotrzebowania na miedź i srebro.

    Dziś hg.f stoi około 440, 10 lat temu stał około 70.
    Myslisz ze to niemożliwe, że tam wróci?
    Niby dlaczego?

    KGH dobrze prosperuje, że pracownicy mają średnią coś koło 8k i dostają 18
    pensji.
    Pomyśl tylko co się stanie w przypadku tąpnięcia cen srebra i miećki.

    2 lata temu spadek z poziomu 350 na 150 spowodował przecenę akcji KGH ze 140
    na 20.

    To inwestycja nic nie gwarantująca, zresztą jak każda inna.