eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDługość listu w poczcie wewnętrznej VWdirectRe: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
  • Data: 2002-11-15 21:47:42
    Temat: Re: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet
    > odpowiedzią.

    Kiedyś czekałem średnio miesiąc na odpowedź. Teraz jest lepiej - dostaję
    opowiedzi z dnia na dzień a nawet tego samego dnia.

    Ostatnio zadałem pytanie o to, do czego można wykorzystywać poszczególne
    kanały informacyjne. Oto odpowiedź banku:
    "Szanowny Panie, telefonicznie może Pan zlecić przelew, uzyskać informacje
    dotyczące rachunku, oferty itp. Nie można telefonicznie złożyć reklamacji.
    Wszelkie reklamacje mogą być przysyłane pocztą, faksem (wygodniejsza i
    szybsza forma) i mailem po zalogowaniu się tokenem (tu utrudnieniem jest
    poruszana już przez nas kwestia ilości znaków). Za pomocą maila przekazywane
    są drobne informacje."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1