  • Data: 2013-12-09 16:09:53
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 16:00:03 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Imka <s...@g...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > A gdzie?

    Chyba "A dokąd"? ;P
    Właśnie, też mnie to interesuje, Imka. A druga sprawa, to czy masz
    jeszcze zamiar wracać do embąka, nawet jeśli wyłączą stary interfejs? Bo
    jak inaczej tłumaczysz to, że trzymasz 'martwe' konta?
    Ja, jak już zostanę zmuszony do wyniesienia się, to na dobre. Bez
    utrzymywania pustych kont.