  • Data: 2013-12-10 17:06:49
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 16:51:48 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > No jak "nie będziesz"? Super-team się nagłówkował, wykonawca wziął kasę
    > i odpalił komu trzeba prowizję żeby ta opcja była i to właśnie tam, bo
    > jakżesz można mieć konto bankowe bez słitfoci,

    A ja jednak myślę ze w tym szaleństwie jest metoda.
    Oni chyba naprawdę się nastawili na zdobycie klientów obecnie
    nastoletnich. Nie przypuszczali tylko, że aż tak mocno wkurzą obecnych.

    Za lat dziesięć będą mieli swoich zaprzysięgłych klientów-wielbicieli,
    nie wyobrażających sobie innej postaci serwisu bankowego.
    I całkiem bezinteresownie życzę im powodzenia - i awansem składam wyrazy
    współczucia pracownikom partyline z powodu konieczności porozumiewiania
    się z tymiż klientami słowem pisanym i mówionym. Mocne wsparcie będzie
    potrzebne.

    A, jeszcze jednego nie wzięli pod uwagę. Popularność fejsbuka zdaje się
    ostatnio spada. Nie u nas, w Stanach, ale podejrzewam że ta 'moda'
    dojdzie i do nas. Och.

    --
    Imka